top of page

These New Puritans


These New Puritans z Essex są określani jako zespół art rock, neo-classical, post-punk, post-rock... Zależnie od momentu w dyskografii.

Ja słucham odkąd zobaczyłam i usłyszała ich na żywo kilka lat temu. Mam do nich słabość. Ich styl jest dla mnie jednym z najbardziej oryginalnych, tajemniczych i dziwnych. Nigdy nie interesowało mnie kto stoi za tą ambitną muzyką. Nie potrzebowałam tych informacji. Dwa dni temu trafiłam na relację z koncertu w Barbican i mimo, że oglądałam z laptopa, totalnie mnie poruszył. W tej muzyce jest dużo "smaczków", jednak zawsze najbardziej intrygował mnie wokal i bębny, które wybijają się na pierwszy plan, często niemal równorzędnie. Postanowiłam sprawdzić kto jest kompozytorem kawałków i okazało się, że autorem prawie wszystkich jest wokalista, multi-instrumentalista, songwriter Jack Barnett (na zdj. po lewej), natomiast na bębnach gra jego brat bliźniak George Barnett. Bardzo podoba mi się ten "hot news" i na tym na razie skończę grzebanie w prywatnym życiu braci. Na szczęście oni nie kuszą, żadnymi gorącymi nowinkami, a informacje jakie można o nich znaleźć są skąpe.

Zapisz

ZapiszZapisz

Zapisz

bottom of page